mandag den 12. december 2011

Styr på uro

Jeg har i noget tid haft nogle virkelig fine filtkugler fra søstrene grene liggende, de blev egentlig mest af alt købt med hjem fordi jeg faldt for farverne, de rareste pasteller men uden noget rigtig projekt i tankerne. Så der lå de og kiggede på mig, indtil min søde svigermor kom forbi med en stor og knoklede troldgren, den var så stor at jeg kunne dele den i flere, en til stuen og en lidt mindre som jeg ville bruge som uro til baby. Det var her jeg fik den strålende ide, at sådan nogle filt dutter da kunne bruge som små dråber på en snor og udgøre ophænget til grene, så her er den, Violens nye uro over puslebordet :



Et virkelig nemt projekt, som ikke to mange minutter, så iden er hermed givet vider. 
Den minder mig sådan en en hyggelig eventyrskov, så hvis baby ikke nyder den, gør mor. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar