onsdag den 19. december 2012

Lidt om stilheden....

Der har været ret så stille her inde på det sidste, årsagen er som det nogen gange sker, at livet kommer så smukt på tværs. Jeg har tidlige skrevet om HER at min lille myg var blevet syg med snot og hoste og jeg ihærdigt forsøgte og finde årsagen. Jeg kan ikke påstå at det lykkes særlig godt, og efter en weekend med feber og mere hoste smed jeg håndklædet i ringen og smuttet til lægen som kunne konstatere at hoste og snot havde sat sig til lungebetændelse. Så nu er mindstepigen altså på penicillin til op over begge øre, øv bøv, men der er jo en første gang for alting.

Men når man sådan er syg, skal man have alt det man godt kan lide, især når appetitten næsten ikke er tilstedet, derfor blev lillepige trakteret med pandekager i lange baner, at det så vare moren der spise det fleste, snakker vi ikke om :)  


Barnet insistere på at drikke af et dl. mål





Ingen kommentarer:

Send en kommentar