fredag den 16. marts 2012

Legestue

På Nørrebro ligger der en hule, et hjertevarmt sted hvor der er plads til alle, men især søde små skabninger , der mest af alt holder af at tumle og lege dagen lang.
Jeg besøgte idag, for første gang en vaske ægte legestue, og jeg må indrømme det var med lidt ængstlighed i hjertet, er sådan en ikke fyldt med snottet unger og bakterie inficeret legetøj, som mit lille purløg ville putte i munden og blive lige så snottet? Jeg har måtte sande at sådanne betragtninger kan godt gemmes langt væk, dette sted var fyldt med smukke børn og hjerterum.
Jeg kan derfor kun anbefale dette herlige sted, som ligger indeklemt i mellem Sebastopol og Pussy Galores på Skt. Hans torv, der åbent mandag, onsdag og fredag i formiddags timerne, et oplagt sted at tilbringe nogle hyggelige timer, hvis du ligesom mig venter på en ønsket institutionsplads, kom glad.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar