tirsdag den 27. november 2012

Aftensmad til morgenmad

En af de større forandringer jeg har foretaget i mit liv, det sidste lange stykke tid, er at skifte min morgenmad ud. Jeg har altid være vild med at bage lækre brød og boller, både med surdej  og jeg skal komme efter dig. Dette er jeg naturligvis stadig, jeg har dog fundet ud af, at alt det mel og min mave ikke hænger så godt sammen.
Jeg er ikke blevet lægeligt udredet for noget som helst, jeg har bare gentagende gange erfaret at min mave vokser til dobbelt størrelse og jeg føler ubehag mange timer efter jeg har spist stivelsesholedig mad. Førhen ignorere jeg dette på det groveste, men med tid har jeg lært at lytte lidt bedre efter. Derfor kommer her, en lille kavalkade af min morgenmad her på det seneste.


Frø-bød med ost og spegepølse med peberfrugt.

Hakkebøf med blødeløg, speljæg og avocado
Kyllingfrikadeller med pesto og avocado on the side

Ingen kommentarer:

Send en kommentar