mandag den 26. november 2012

Er det ikke snart jul, var?

Jeg har fundet mig selv være i en tilstand af helt ustyrlige glæde over at det lige om lidt er 1 dec. Jeg kan næsten ikke være i min krop af iver for at byde jule indefor.
Om årsagen til denne overdrevene barnlige glæde er, at jeg for første gang i år skal holde jul, hjemme hos mig selv, altså som i vores lille lejlighed, hvor jeg skal stå for alt hvad der hedder juleknas, juletræ og julestemning, eller om det er fordi at vores lille pige i år, er så stor at hun i år rigtig kan være med. Om ikke andet så bringe begge senarier en enorm glæde.
Jeg kan derfor garantere at julesteminingen er i overflod her på adressen den næste mdr.s tid.

Dette var muligvis årsagen til jeg en søndag aften, sent, fandt mig selv bøjet over et afpillet andeskrog, for at lave det om til fond, for en ting har jeg da lært, hvis der er noget som bringer julestemningen frem, så er det en god sovs. Alle tænklige hjælpemidler må tages i brug, for sovs må vi altså ikke gå ned på, og sådan hang det sammen at der lande en 1/2 L fond i min fryser.


Juleforberedelser #1

Fond in the making
 Meget mere jul i de kommende indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar